Toimitusehdot
YLEISET EHDOT
Yleistä
Näitä ehtoja sovelletaan kaikkiin tilauksiin, jotka asiakas tekee Aircare One Oy:n verkkokaupassa tai meilitse.
Käyttämällä palvelua www.aircare.fi tekemällä tilauksen hyväksyt tässä esitetyt ehdot. Varmista ennen tilauksen tekemistä, että olet lukenut ja ymmärtänyt ehdot. Laskutustilin voidaan myöntää ainoastaan hyviä luottotietoja omaaville yrityksille ja yksityisille henkilöille, kuitenkin vain 20 vuotta täyttäneille. Pyytämällä laskutustiliä, hyväksyt luottotietojen tarkistuksen.
Tuotteiden tai palveluiden esiintyminen sivustolla www.aircare.fi tiettynä aikana ei tarkoita tai takaa, että kyseisiä tuotteita tai palveluita olisi aina saatavilla. Pidätämme oikeuden tuotteen lakkauttamiseen milloin tahansa.
Pidätämme oikeuden näiden ehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. Tilaukseen sovelletaan ehtoja, jotka näkyvät sivustolla tilauksen tekemisen hetkellä.
Hinnat ja toimituskulut
Palvelussa näkyvät hinnat sisältävät lakisääteisen arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja.
Toimituskulut ovat aina tilauksen koosta tai painosta riippuvia. Kunkin toimitustavan kulut on ilmoitettu selkeästi maksuvaiheessa tai kirjallisesti ennen laskutusta. Jos emme pysty toimittamaan tilausta kokonaisuudessaan vaan joudumme jakamaan sen osiin, hinta määräytyy postin hinnaston mukaan ja maksimi pakkauskokojen mukaan. Hinnat voivat vaihdella.
Tilaaminen / sopimuksen solmiminen
Voit tehdä tilauksen verkkosivustolla selkeät tilaukset suoritetaan samaantien, mutta asiakaspalvelua vaativissa tilaanteissa edetään vastaavien tapausten jonon mukaan.
Tilauksen tehtyäsi saat sähköpostivahvistuksen, jos olet antanut meille oikean sähköpostiosoitteen. Jos emme jostain syystä pysty toteuttamaan tilaustasi, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian. Jos olemme jo saaneet maksun kyseisenlaisesta tilauksesta, pyrimme palauttamaan kyseessä olevan summan samalla tavalla, jota käytettiin maksun suorittamiseen. Jos vaihtoehtoiset järjestelyt ovat jostain syystä välttämättömiä, Aircare One edustaja ottaa sinuun yhteyttä maksun palauttamiseksi.
Toimitus
Aircare One noudattaa äärimmäistä huolellisuutta tilausten vastaanottamisessa ja käsittelyssä. Lähetettäessämme tuotteet tarkistetaan ennen pakkaamista ja tuotteet tulee toimitustilauksen mukaisesti Postin välityksellä perille.
Aircare One käsittelee tilaukset heti ja toimittaa mahdollisimman pian kuljetusyhtiön noudettavaksi. Pyrimme toimittamaan tilaukset 20 arkipäivässä tilausvahvistuksesta/maksusta. Toimitamme myös joitakin tehdastilauksia ja tilauksia meidän kauemmista varastoista, näissä tapauksissa otamme heti yhteyden ja ilmoitamme poikkeavasta toimitusajasta tai poikkeavista ehdoista. Erikoistilauksilla, tehdastilauksilla ei ole palautusoikeutta, palautusoikeutta ei ole myöskään poistotuotteilla ja alennustuotteilla. Yhteys toteutetaan poikkeuksetta sähköpostin, Facebookin tai muun ohjelmiston välityksellä, jotta kaikilla osapuolilla on tosite viestinvaihdosta.
Tilauksen peruuttaminen, palautus takuehdot
Voit peruuttaa tai palauttaa tilauksen tilauspäivästä lähtien ja viimeistään 14 päivää tilattujen tuotteiden vastaanottamisen jälkeen. Sen jälkeen kun olemme käsitelleet palautusta, hyvitämme tuotteen hinta ja toimituskuluja. Palautettavista tuotteista tarvitsemme kirjallisen ilmoituksen etukäteen sähköpostilla info@aircare.fi, jossa on tilaajan nimi ja osoite, palautettavan osan numero, määrä ja syy jos tuotteen pakkausta on avattu, tilinumero johon siirretään hyvitystä.
Aircare One Oy ei vastaa suodattimien sopivuudesta, pyydämme varmistamaan tuotteen sopivuuden ennen tilausta, joten pyydämme varmistamaan kuvasta, koon perusteella tai muista lähteistä kyseisen tuotteen sopivuudesta.
Jos vastaanottamasi tuote on viallinen, ilmoita asiasta viipymättä sähköpostilla ja palauta tuote. Todentaessamme sen vialliseksi palautamme suorituksen mainitsemallenne tilille, heti todentamisen päivänä. Jos tuote todetaan toimivaksi käsittelemme sen normaalina palautuksena jos tuote ja pakkaus ovat myyntikuntoisia.
Jos tuote on asennettu ja todettu vialliseksi sen jälkeen, kyseessä on takuutapaus, tuote palautetaan tehtaalle vian/syyn todennettavaksi ja toimimme sen jälkeen tehtaan päätöksen mukaan.
Tässä eritellyt ehdot eivät rajoita sovellettavissa olevia lakisääteisiä oikeuksia.
Maksutavat
Tuotteet on maksettava aina ennen tilauksen käsittelyä, paitsi laskutusasiakkaat. Maksutavat ovat Klarna lasku, Luottokortti, PayPal, Pankkisiirto.
Maksuviive
Jos maksat laskulla, seuraavassa kuussa tai erissä eikä maksua suoriteta eräpäivään mennessä, ensimmäisestä muistutuksesta veloitetaan huomautusmaksu 20€ ja sen jälkeen huomautusmaksu 15€ huomautusta kohden. Jos velka pysyy erääntyneenä vähintään yhden muistutuksen jälkeen, koko loppuvelka erääntyy välittömästi maksettavaksi.
Muut
Toimimme ainoastaan sähköpostin välityksellä ja toimitamme myös kaikki ilmoitukset ja laskut vain sähköpostin välityksellä.
Olet velvollinen ilmoittamaan Aircare One Oy:lle oikean postiosoitteen sekä sähköpostiosoitteesi muuttumisesta.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-20 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Vaihto- ja palautusehdot
Yksityishenkilöllä on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ei koske erikoistilauksia, tehdastilauksia, poisto- tai alennustuotteita.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
AirCare One Oy
Mekaanikonkatu 19A, 00880 Helsinki
Normaalin palautusoikeuden lisäksi Tyytyväisyystakuu antaa sinulle mahdollisuuden peruuttaa ja palauttaa tuotteita erikseen ilmoitetun tarkistusajan sisällä ennen kuin rahasi tilitetään maksupalvelusta verkkokauppiaalle. Voit hyödyntää Tyytyväisyystakuun toimintoja maksuvahvistukseen linkitetyllä Verkko-ostajan palvelut -sivustolla. Mikäli olet ilmoittanut palautuksesta Tyytyväisyystakuun kautta, ei palautukseen tarvitse liittää tilinumeroa.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.